Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hadde noen jeg kjenner gitt dette ¨navnet¨ til barnet sitt hadde jeg faktisk ikke klart å holde meg.... Mange syke syke navn på den tråden på skravle om speislle og fine jentenavn ass.... Jeg tror dere er syke i hodet hele gjengen!!!!
AndreVonDrei Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Dette har jeg jo allerede skrevet et innlegg om, da....*himler med øya*. Old news, lizm ;-p. Men av alle de absurde navna som stod i den tråden på skravle, så var det Anemone du hang deg opp i ??? Merkelig....!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Og hva heter din datter da liksom? Lise? Tss.. Drit i hva folk vil kalle sine barn, det har vel ikke du noe med? Mye bedre med et spesielt navn som veldig få har, enn et navn som ALLE kjenner noen som heter..
AndreVonDrei Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Tssss....ferdig! Hva min datter (Har jeg en datter? Hvor? Shit, hun må jeg ha glemt igjen på butikken!) heter er vel litt beside the point, vel? Er vel ingenting i din anonyme verden som heter "mellomting" vel? Eller...?
Hilde_85 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Selve ordet/navnet Anemone syns jeg klinger litt fint. Men det er jo sånn sjøting.......er det jeg syns blir veeeldig rart
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Er det noe mer merkelig å kalle ungen sin Anemone enn det er å kalle den Timian??? Det er jo i samme kategori. En plante er en plante
AndreVonDrei Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Det var ei som sa at "anorexia hadde vært et fint navn, dersom det ikke hadde betydd det det betydde"...ee....jeppers!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Ja, Melena hadde sikkert også gått an å bruke som navn. Men nei takk
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg personlig går for Placenta... hehe
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 her we go again: Dorsi - hvem vil vel ikke ha en muskuløs, attraktiv sønn? Scapula- kan brukes blant de desperate- og de er representert her all mass.. Bilaga- min personlige ubestridte favoritt. Alle næringsdrivende vet hvor viktig det er med orden i nettopp. bilaga/ bilagene... Flower- ikke å anbefale med Hansen/ Olsen som etternavn, kanskje?? Libero- for de som har ROlig barn kitty- sykt opptatt av kattunger Kolbein- Sammendrag av : Kolbrann i benet Alene- Sammendrag av: Anne Lene Anemone: For oss som så første Big Brother og husker Anne Mona... Carpus: Alle har jo carpus!! Opptil flere! Må ikke forveksles med Karies..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Syfi-Lisa? Eller Gonor-Ole? Mange kaller ungene opp etter noe som er kjent og kjært. Vel, kjært er vel mer smak og behag...!
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Adam-seple Liv.mor Leander-vugge (baby)Björn
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 He he, har ei Gina her i bygda mi, skal foreslå navnebytte for henne. Tror hun vil hoppe på ideen ASAP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå