Gå til innhold

Å gi jentebabyn sin navnet Anemone...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen jeg kjenner gitt dette ¨navnet¨ til barnet sitt hadde jeg faktisk ikke klart å holde meg....

 

Mange syke syke navn på den tråden på skravle om speislle og fine jentenavn ass....

 

Jeg tror dere er syke i hodet hele gjengen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg jo allerede skrevet et innlegg om, da....*himler med øya*.

Old news, lizm ;-p.

Men av alle de absurde navna som stod i den tråden på skravle, så var det Anemone du hang deg opp i ???

Merkelig....!!

Skrevet

Og hva heter din datter da liksom? Lise? Tss.. Drit i hva folk vil kalle sine barn, det har vel ikke du noe med? Mye bedre med et spesielt navn som veldig få har, enn et navn som ALLE kjenner noen som heter..

Skrevet

Tssss....ferdig!

Hva min datter

(Har jeg en datter? Hvor? Shit, hun må jeg ha glemt igjen på butikken!) heter er vel litt beside the point, vel?

Er vel ingenting i din anonyme verden som heter "mellomting" vel? Eller...?

Skrevet

Selve ordet/navnet Anemone syns jeg klinger litt fint. Men det er jo sånn sjøting.......er det jeg syns blir veeeldig rart

Skrevet

Er det noe mer merkelig å kalle ungen sin Anemone enn det er å kalle den Timian??? Det er jo i samme kategori. En plante er en plante

Skrevet

Det var ei som sa at "anorexia hadde vært et fint navn, dersom det ikke hadde betydd det det betydde"...ee....jeppers!

Skrevet

Ja, Melena hadde sikkert også gått an å bruke som navn. Men nei takk :)

Skrevet

Jeg personlig går for Placenta... hehe

Skrevet

her we go again:

 

Dorsi - hvem vil vel ikke ha en muskuløs, attraktiv sønn?

Scapula- kan brukes blant de desperate- og de er representert her all mass..

Bilaga- min personlige ubestridte favoritt. Alle næringsdrivende vet hvor viktig det er med orden i nettopp. bilaga/ bilagene...

Flower- ikke å anbefale med Hansen/ Olsen som etternavn, kanskje??

Libero- for de som har ROlig barn

kitty- sykt opptatt av kattunger

Kolbein- Sammendrag av : Kolbrann i benet

Alene- Sammendrag av: Anne Lene

Anemone: For oss som så første Big Brother og husker Anne Mona...

Carpus: Alle har jo carpus!! Opptil flere! Må ikke forveksles med Karies..

Skrevet

Syfi-Lisa? Eller Gonor-Ole? Mange kaller ungene opp etter noe som er kjent og kjært. Vel, kjært er vel mer smak og behag...!

Skrevet

 

Adam-seple

Liv.mor

Leander-vugge

(baby)Björn

 

 

Skrevet

He he, har ei Gina her i bygda mi, skal foreslå navnebytte for henne. Tror hun vil hoppe på ideen ASAP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...