pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Finnes de lengre??????? Jeg vil gjerne ha tak i slike lapper som jeg kan sy inn i ull-klær av forskjellig slag. Syns ikke strykelappene sitter godt nok på ull. Så om noen vet hvor jeg kan henvende meg for å bestille slike,blir jeg utrolig glad
lisje marthemora Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 www.minanamnband.se Disse syntes jeg såg veldigfine ut, og kansje det går an å og sy de som er vevde.
pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Skal ta en titt jeg.og send dem en mail om det er mulig. Takk skal du ha:)
Gjest Filifjonka Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har kjøpt på www.sabo.no. De har også slike tagg-its som du fester med, så da slipper du å sy.
2hærligegutter Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har kjøpt de til å stryke på fra - nabnelapper.no. og har brukt disse på ullklær og de sitter som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå