*Drømmer Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Må man til gyn. før man får begynne på Pergo? Bestillte time hos lege i dag Så om 13 dager skal jeg innom å snakke om min utrolig rare syklus... Må man ha prøvd lenge før man får Pergo? Eller får man det når man har uregelmessig syklus? Mange tanker som svirrer nå!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei:) Spurte om det samme på babyverden i sta. Her kan du se hva jeg fikk som svar: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=6736952
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Dreamer... Jeg fikk Pergo av fastlegen min... Var bare 1 år siden jeg hadde tatt GU, så slapp å ta GU for å få pergo. Jeg fikk pergo etter å ha tatt blodprøver i 3 sykluser. Tok blodprøve en uke etter el (jeg tok el-tester pga veldig ustabil syklus), hvor de sjekket progesteron nivået. Progesteron nivået mitt var så lavt, og det tydet på at jeg ikke hadde hatt EL. Så om han ikke vil gi deg pergo, så be om at han tar blodprøver, så er i alle fall det unnagjort til utredningen i mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå