Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Nei, har mer enn nok annet å finne på gitt =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 nei det kunne aldri falt meg inn. jeg har riktig nok et strykegjern, men det er nok omtrent ubrukt
LegallyBlond Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Nei, DET gidder jeg ikke =) Strykes kun skjorter og evt. noen duker i ny og ne her i huset
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 nei, det gidder jeg ikke gjøre gett:)
Fire småtroll Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Nei, det gjør jeg ikke... Synes jeg bruker uhyggelig mye tid på klesvask som det er jeg!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Ha ha, nei absolutt ikke... Jeg stryker bare til jul og 17. mai =)
ApriIbaby Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Ja, og sokker og truser. Gubben liker å press i sine boksere....
mamsen labamsen Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2008 Nå ble jeg litt letta her:-) Trodde det bare var meg som aldri stryker sengeklær. Hater nemlig strykjernet, og bruker det minst mulig ja. Godt og høre det er flere som meg...hihi
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Det har jeg bare gjort når svigermor kommer på besøk. ha ha ha ha snakk om rævsleiking :-))) men men , hun blir glad da.
ApriIbaby Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 Ja...bare tull. ER uvenn med styrkebrettet mitt :-)
Bruble Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Stryking har jeg ikke gjort på maaaange år jeg.... Og sengetøy er noe av det siste som får komme i nærheten av et varmt strykejern... Fikk strykejern av svigermor i julegave, BARE fordi jeg lånte hennes i 5 min for å stryke noe til adventskalenderen som jeg laget... Så nå sitter jeg med et flunkende nytt strykejern som jeg ikke aner hva jeg skal bruke det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå