Gå til innhold

Sliter litt nå...hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen problemer som jeg lurte på om dere ville hjelpe meg med.

Først så lurer jeg på om det lønner seg å ta på babyn ull innerst og flees under voxiposen, eller ull og tykkere dress i voxien.

Så har jeg tenkt å bytte om i stuen og trenger da noen tips av dere her. Sofan er offwithe med litt struktur i, 2 og 3 seter, ønsker å snu den slik at ryggen kommer ut mot vinduet. Lurer på om dere har noe positive og negative erfaringer med å ha sofan den veien.

I tillegg sliter jeg litt med gardiner, i en lys stue burde jeg ha sort,brun eller hvit?

Barnet mitt har feber, min lege anbefaller stikkpille, men tenkte jeg ville høre med dere først om hvor mye har barnet deres i feber før dere gir febernedsettende?

Han har 38.4 og selv ønsker jeg å vente, hva sier dere?

Også mens jeg først er i gang her. Jeg skal ha meg ny sminke og siden dere er så flinke i dette, har dere noen nettsider som jeg burde gå på.

Jo jo en ting til. Hvis det er snø ute, slik våt snø, hvilket merke sko til barna burde ,man ha? Lurer så fælt på hva som er det beste altså.

Takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våt slapsesnø går det bare i cheroxer her.. Ingen av de tykke vinterskoene vi har hatt har funket ute da..Vi har hatt alt fra "vantette" ecco til billigere merker.. Cherox som gjeler i slapsevær...

Vi har reimadress.. her går det i ull inderst og noe lett over eventuelt

Jeg gir ikke paracet ved så lav feber om almenntilstanden er bra.. =)

Jeg ville valgt brune gardiner tror jeg.., siden stuen generelt er lys og sofaen offhvite..

Hadde sofaen vendt ut i stuen før,,, funket bra det.. =)

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...