Gå til innhold

Termin i februar :-)


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Termin på mandag, 11.februar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin om 14 dager- 20.februar. Så nå kan jo alt skje fremover!!! :))

Skrevet

25 februar her. Blir vel om 19 dager ja. Psyker meg opp til 14 dager etter det igjen :-(.

Skrevet

Termin den 18, men er klar I DAG:)

Skrevet

Jeg har bare 10 dager til termin 16feb!:)

Noen her som skal føde på A-hus rundt den datoen?:)

Skrevet

Termin 14.februar. 8 dager igjen......

Skrevet

Termin 13.feb, en uke til. Men h*n kan godt komme om et par dager :)

 

Skrevet

termin 20 mens min er 17 ;)

Skrevet

har termin om 13 dager, den 19 februar :)

Skrevet

Hadde termin 1 februar..dvs 5 dager over termin og veldig klar... :-)

Skrevet

16. februar her! Men fikk 12. februar på første ul, så jeg tar den midt i mellom...:-)

Skrevet

har termin 17 februar altså om 11 dager:):):)

Skrevet

14 dager til KS. Gleder meg til å se nurket

Skrevet

Har termin i morgen den dag, 7. februar. Kjennes ut som han har tenkt å bli en god stund lenger, men mamman er lei lei lei lei lei.

 

Men til syvende og sist må han jo ut... ;)

Skrevet

Hadde termin 1.februar, men går her fremdeles med like stor mage :-)

 

Mens termin var 4.februar. Så her ventes med lengsel og smerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...