Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Nå er jeg glad nå! Starter den dagen permisjonen er ferdig, skal jobbe frem til skolen begynner og skal deretter få jobbe i helger og på kvelder! Woho! :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer :-) Trengte den oppturen du nå :-)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så masse!!!) Hva slags jobb er det?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Takk=) Gartnerjobb, fint å kune bruke utdannelsen min til noe!
Alba44 Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye!!!! Hvordan skole skal du begynne på?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Skal ta studiekompetanse på sonans og satser på å komme inn på øk-ad på NHH etterpå.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Visste det, det var jo innlysende at du kom til å få den....! Det unner jeg deg så mye, gratulerer og masse lykke til!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå