Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Heisann... Må bare dele litt frustrasjon, for jeg går snart på veggene.. Er sykemeldt fullt fra ene jobben og aktiv sykemeldt fra andre jobben.Når jeg er på jobb har jeg ondt siden jeg har fått bekkenløsning, når jeg er hjemme kjeder jeg meg. Regne pøser ned, det sludder, det blåser og går jeg meg en tur er d så glatt og sørpete at jeg er redd for å falle atter en gang.. Typisk januar/februar vær!!!!!! Så når jeg ikke får gått tur, blir det til at jeg sitter hjemme i stuen og taster på den kjære bestevennen min DATAEN. Innholdsrikt liv, jada, det sys jeg. Vektnålen peker oppover, rumpa buler ut, magen står rett ut, og lårene er blitt enorme. Puppene mine er gått fra små b cuper til noen svære hovne c eller d cuper! Men skal jeg klage? Tenker på den lille i magen min som vokser og trives, den kjære samboeren min som passer på meg hele tiden og er snill og god hele veien og at når bebisen er kommet ut så får jeg den superkroppen:D Ikke minst går vi snart lysere tider i møte, og jeg kan begynne å male barnemøbler, vaske babyklær og bare kose meg de siste månedene av graviditeten:) Men d er så ufattelig lenge til!!!! Føles iallfall sånn, og det gjør meg veldig utålmodig! Håper det er flere enn meg som bare går og venter på lysere tider og en liten baby. Har faktisk litt lyst å bare hoppe ut av meg selv av og til for jeg finner ikke roen i kroppen! Men det går ikke an, har prøvd:D Da har jeg delt litt frustrasjon med dere, så nå er d bare å henge seg på Stor klem fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 He he, kjenner meg godt igjen.. Dagene er kjipe for tida.. Bare meg og dataen. Blir snart gal i hodet. Gleder meg så til lysere tider og til vår lille kommer. Cant wait:) Vi får tenke på hverandre i denne perioden....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Sykmeldt jeg også, så om dagene kan jeg føle meg ganske alene... prøver å få gått meg noen turer i ny og ne, men når regnet øser ned og det sludder fra alle kanter, er ikke det veldig fristende. Så nå har jeg tråla rundt i bokhandelen og kjøpt meg noen nye bøker som skal leses. Ikke sikkert man får like god tid til å lese når den lille sjefen har kommet;-) jeg har satt på favorittplata på full guffe og har dansa meg gjennom hele leiligheten, jeg og magen, utrolig deilig! Sliten, men med ett ble jeg i mye bedre humør! Jaja, det var meg:-D
lille er født:) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Kjenner meg veldig igjen:) hvor langt på vei er dere? jeg er 22+ 3, føles leenge igjen til sommeren..
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er 23 uker på vei:) Har termin 8 juni, så føles som en evighet ja... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg liksom... Hadde aldri forestillt meg at det skulle bli så kjedelig:) Gleder meg sånn til å hilse på den lille bebisen i magen og være meg selv 110% igjen:D Sikkert derfor tiden går så sakte:/
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Luna 79, ser vi har samme termin dato, rart du er 22+3 på vei:) Jeg får beskjed om 23 fullgåtte uker:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Heihei, takk for heeerlig innlegg som jeg kan skrive under på!! Hadde jo planlagt å være så aktiv og frisk, men er nå delvis s.m. fra jobben, og orker ikke så mye som å gå en liten tur... Føler dobbelthaka blir større og større, og at sommeren blir lenger og lenger borte... Hehe... Bra vi er mange som føler det slik! Gleder meg til lysere tider, isfri asfalt og lettere klær + selvsagt større mage og til slutt en liten sommerstråle
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 jeg er 22+4 og har termin 10/6.. vet ikke om det kanskje er skuddåret som skaper litt trøbbel, jeg ville tro at dere var 22+6 i dag hvis termin er 8/6.. Men hva betyr der egentlig?? jeg sier at jeg er 22 uker helt frem til lørdag da jeg skifter uke.. Lykketil uansett uker og dager. Klemmer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå