Gå til innhold

Anonyme SUUUUGER!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og det gjør faen meg vi andre også!

Japp kjeder seg.. tralalala....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp Japp, du har helt riktig! Suger like mye du!:P

Skrevet

Er ganske sikker på at sambo setter pris på at jeg suger ;)

Skrevet

Nei, ISJAMEG!

Driver dere med sånt??! Nei, suging holder jeg meg for god til! Sambo går på yoga for å lære seg kunsten til å ordne seg sjøl;-p

Skrevet

Hahaha!:D det er iallefall noen gode knaller her inne:D

Kanskje jeg burde sende sambo til yoga for å gjøre det samme! Ikke så dumt det må jeg si:p

Men det hadde vel vært kjedelig siden det er en nytelse å gjøre det for han..:P

Skrevet

Fååår så vondt i halsen jeg,altså, for han er så diger. Tror jammen jeg må operere bort mandlene for å få noen nytelse ut av det ;-)

Skrevet

Det er jo greit med litt Yoga i alle tilfelle...om ingenting annet kan jeg jo brette han rundt meg isteden! Og du..om de hadde klart det der selv tror jeg vi skjelden hadde sett noe til dem..

Skrevet

Hvis de hadde klart det, ville de kanskje skjønt omfanget av den kvalmende følelsen det er å få kjønnshår i kjeften og barbert seg, skal jeg si deg! Grrrrr..... :-p

Skrevet

godt poeng- kan du egentlig skjønne at de ikke ser det selv???

Og fjern osten, liksom. Pålegg skal på SKIVA, ikke i godteposen......

DEN ER MIIIIIIIIIN :)

Skrevet

Det er jo osten som er digg da, Japp -som rosina i pølsa det, hahahaha. Jeg simpelthen ELSKER kukost!! *fniiiiiis*

Skrevet

SJOKKEDORISEIIIII

Skrevet

HIIIIHAAAAA, that's moi :-).

Har vært en innholdsrik og konstruktiv dag på kranglefronten må jeg si, men nuh: MIDDAG!

Until we meet again, Japp -it's been lovely

Klemzzzzzzzzzzz og kozzzzzzzzzz

ja, særlig.....:-p

Skrevet

Jeg for min del er veldig glad for at jeg aldri har stiftet bekjentskap med denne famøse osten.

Skrevet

Etter at jeg fjerna mandlene måtte jeg lære meg å suge på nytt. Det var helt annerledes etter at de forsvant.

Skrevet

Er dette slik en mykost som vi må passe oss for? Har noen sjekket Matportalen?? *lettere panisk*

Skrevet

Hahaha, jada -de har sagt at det er SÅÅÅ sunt, atte ;-). Morgen, middag, kvelds...namnam

Skrevet

Ååå, nå ble jeg letta ass! *puster lettet ut og vurdere å få seg en porsjon ost til kvelds*

Skrevet

Hihi, Det er american pai 2 på tv3. Ikke helt min type film, men det var akkurat en fyr som tok feil av glidemiddel og superlim når han skulle kose med seg selv, hihihi. Artig problemstilling :-)

Er det bare du og jag igjen her eller, Z?

Skrevet

He he, husker den scenen der ja.....jeg lo så jeg grein - utrolig bra! Ble faktisk ille berørt på vegne av fyren :) Ser ut til at det bare er oss til å holde koken her inne, AndreVonDrei - men heeey - den oppgaven takler vi fint! *kaster selvsikkert på håret og ser ut i det tomme BiM-forumet med utfordrende blikk*

Skrevet

Ja, huff -de drar den SÅÅÅÅ langt da -blir flau, ja, men mannen i den andre sofa'n syntes den er hysterisk morsom og jeg ser han ser drømmende ut i luften og mimrer over de gode gamle dager, hahaha.

Jepp, vi holder koken, ja, men faan heller ...dette er jo kranglesiden! Vi må jo holde stand...ditt...ditt MEHE :-p

Skrevet

Og...din....din slemming! Eller no'! Jeg har gubbefri for øyeblikket, han leker med håndballgjengen mens jeg taster villig i vei på tastaturet - aaaah, life is goood :) Og for å toppe det hele, hadde jeg endelig en bommelom som resulterte i kun TO tørk..! Jeg mener, dagen kan ikke bli bedre! :) Standarden så langt har vært femogtjue tørk og sår stuss...

Skrevet

Hahaha, kjenner til den ja! Hemorider kicks ass! Fant meg selv i butikken på leting etter noe all brand-frokostblandingsgreier i dag. Helvete, jeg gleder meg til normal avføring, gitt!

Nei, tror jammen jeg må legge denne enormt facinerende wannabe-krangelen på hylla og lalle senga mi jeg, gitt :-)

Kos deg med håndballmannefri og god stuss.

God kveld!

Skrevet

Ha en helmax aften og lalle godt :) Jeg er faktisk litt i lykkerus ennå - stussen føles like a million bucks, he he. Nå er det bare å vente på gubben og vurdere å få litt ost til kvelds! Have a good one! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...