Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt på do i sta o da jeg var klar var det akkurat som noe sprakk så kom det mer,, prata med jordmor nå og hun sa jeg skulle ta på et bind å se om det kommer mer utover dagen. er uke 32+1 og eneste jeg vet er at ungen ligger med hodet ned. har ikke kommet mer enda, men tror dere at det kan være noe? ingen av mine fødsler har startet med vannavgang. har hatt mye mensmurringer de siste dagene og. vil legge til at jordmor jeg prata med jobber ikke på fødeavd, men fikk beskjed om å kontakte dem om det kommer mer eller om lillen ikke rører seg som den skal under dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan enten være vannet, men da kommer det mer etter hvert. Eller det kan være ungen som flyttet på seg og presset ut mer urin fra blæren din.

Skrevet

Med mitt første barn gikk vannet hjemme. Jeg var ikke i tvil. Satt meg i en sakkosekk, og da "sprakk" det der nede og buksa, sekken og gulvet ble vått. Da vi kom til føden mente de at vannet ikke kunne ha gått (men jeg VISSTE jo at det hadde det). Jeg kunne også beskrive fargen som var noe spesiell, og det viste seg etterhvert at hodet hadde festet seg så godt at det bare var det vannet som sto over hodet som hadde kommet. Alt det andre vannet lå fortsatt rundt babyen - og det hadde samme fargen som det jeg hadde beskrevet.

Ergo...det kan jo tenkes at det er vannet over (eller egentlig under) hodet som gikk. Ettersom jeg skjønte dengang var det ikke farlig, og det kunne godt gå en tid før fødsel startet på "årntli".

Men jeg tror det er lrt å få en jordmor e.l. til å se og kjenne. Bedre å være på den sikre siden, ikke sant??!!

Skrevet

det har ikke kommet noe mer enda, men så fort jeg rører meg så kjennes det ut som jeg må kjempe på do. ¨går dit så kommer det bare litt... har ikke hatt utflod heller siden det skjedde og det bruker jeg ha i massevis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...