Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg var på ul på mandag og klarte å la være å spørre om kjønn:) Jeg er så spent og er helt syk etter å få vite det, men nå må jeg leve i spenning i noen måneder til:) Håper det blir et ekstra kick til fødselen!
hmmm? Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 oj så flink du var da, jeg hadde egentlig sånn innerst inne ikke lyst å vite kjønnet... men falt for fristelsen, og sambo gledet seg selvfølgelig masse til å få vite det. Kunne jo ikke bare holde meg for ørene når han fikk vite det hehe, så vi venter en liten gutt... du må glede deg MASSE til fødselen da..! blir på en måte en ekstra ting å se frem til hva tror du detblir da?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Syns du var KJEMPEFLINK! Spesielt når det er så mye fokus på akkurat kjønn;) Var selv usikker på om vi ville vite, men falt for fristelsen å spørre, og jordmor kunne ikke se kjønnet, så her lever vi i spenning og er veldig fornøyd med det. Er kjempegøy å ikke vite. Gleder meg enormt til å finne ut om det er en gutt eller jente jeg har i magen. Bare 4 mnd igjen nå
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hihi, har ingen klar følelse, egentlig. Den ene dagen er jeg overbevist om jente, neste dag gutt... Så magefølelsen min er visst ganske upålitelig. Det er veldig koselig å gå rundt og fundere iallefall:) Hva tror du over her?
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Hehe vi ville heller ikke vite det, men guttebabyen vår gjorde ville mer enn gjerne vise at det var en gutt der inne :-p Men var jo forsåvidt greit når jeg tenker på det i etter tid.. for vi har jente fra før, så greit å kunne kjøpe litt i guttefarger siden vi har så mye i nøytralt og rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå