Gå til innhold

Hoho, jeg er så flink! (gutt/jente)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ul på mandag og klarte å la være å spørre om kjønn:) Jeg er så spent og er helt syk etter å få vite det, men nå må jeg leve i spenning i noen måneder til:)

Håper det blir et ekstra kick til fødselen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj så flink du var da, jeg hadde egentlig sånn innerst inne ikke lyst å vite kjønnet... men falt for fristelsen, og sambo gledet seg selvfølgelig masse til å få vite det. Kunne jo ikke bare holde meg for ørene når han fikk vite det :P hehe, så vi venter en liten gutt...

du må glede deg MASSE til fødselen da..! blir på en måte en ekstra ting å se frem til :)

hva tror du detblir da?

Skrevet

Syns du var KJEMPEFLINK! Spesielt når det er så mye fokus på akkurat kjønn;) Var selv usikker på om vi ville vite, men falt for fristelsen å spørre, og jordmor kunne ikke se kjønnet, så her lever vi i spenning og er veldig fornøyd med det. Er kjempegøy å ikke vite. Gleder meg enormt til å finne ut om det er en gutt eller jente jeg har i magen. Bare 4 mnd igjen nå:D

Skrevet

Hihi, har ingen klar følelse, egentlig. Den ene dagen er jeg overbevist om jente, neste dag gutt... Så magefølelsen min er visst ganske upålitelig. Det er veldig koselig å gå rundt og fundere iallefall:)

Hva tror du over her?

Skrevet

Hehe :) vi ville heller ikke vite det, men guttebabyen vår gjorde ville mer enn gjerne vise at det var en gutt der inne :-p Men var jo forsåvidt greit når jeg tenker på det i etter tid.. for vi har jente fra før, så greit å kunne kjøpe litt i guttefarger siden vi har så mye i nøytralt og rosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...