TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Tror ikke jeg er helt representativ, men jeg var i god form og trente mye før jeg ble gravid, og har vært i fin form hele svangerskapet, så jeg har faktisk trent minst 5 dager i uka hele veien, og gjør det fortsatt nå i uke 38. Måtte kutte løpinga da jeg var ca 6 mnd på vei, da det ble ubehagelig, men har trent på ellipsemaskin, gåing i oppoverbakker og masse styrke hele veien. Litt lettere vekter på endel øvelser nå.
Bianca83 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har en veldig aktiv jobb (jobber på en fritidsgård) og så har jeg gått tur med hunden stort sett hver dag. Jeg ser på det som å ha vært ganske så aktiv hvertfall :-) Begynner å bli tyngre nå og mer sliten i rygg og bekken, så da går det ikke like fort lenger, men likevel.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Har vært opp og ned. Pr i dag er jeg lite aktiv, har termin om en uke. Men forsøker å gå litt turer da. Tidligere i svangerskapet var jeg ganske aktiv, mye svømming og litt trening på studio, men har hatt litt komplikasjoner som til tider har gjort det vanskelig å være veldig aktiv.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Prøver også å få til en daglig gåtur, og merker det blir tyngre. Har også bekkenløsning, så blir ikke det samme tempoet lengre nei:) Men det er jo en form for trening, og det er jo godt å komme seg litt ut i frisk luft også Er det flere som får litt vondt nederst i magen når de er aktive, går turer i raskt tempo?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg må virkelig innrømme at jeg har vært veldig lite aktiv. Gikk en del turer i begynnelsen for og prøve og glemme at jeg var så kvalm. Men etter det, har jeg ikke hatt overskudd eller giddi rett og slett, selv om jeg ikke har hatt noen spes plager. JEG ER BARE LAAAAT:)
anne* Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg trener 2 ganger i uka + går til/fra jobb. En vei tar ca 20 min. Synes jeg har fått mye igjen for det nå på slutten. Ikke så sliten som mange andre jeg kjenner.
Har to herlige gutter! Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 oiii, nei vært plaget med oppkast til uke 25 og kaster opp innimellom fortsatt og er i uke 39. spiser bra men får ikke trent noe særlig. Gått på gravid yoga så av og til tøyer jeg litt. Huh var jo ikke sånn man ville det skulle være, men skal greie fødselen fordet
Voyeur Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Skulle gjerne vært mer aktiv, men har vært sykemeldt siden oktober (bekkenløsning og andre ting), og har ikke fått lov, eller kunnet være så aktiv som jeg selv har ønsket. Har vært litt gåturer, litt svømming, litt på tur med ungene, men veldig avhengig av formen den dagen. Vil heller ta det med ro enn å bli plaget med bekkenet etter fødselen. Så kan jeg heller trene etterpå, det gleder jeg meg til!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Går litt hver dag, men om de er en tur eller bare i butikker, til og fra plasser, varierer veldig. Men får rørt meg hver dag hvertfall!! Føler jeg er i sånn passe god form og klar til fødselens påkjenninger! De sier jo det er som å gå 3-mila på ski! Puh..
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Ehh.. Ikke særlig akriv nei.. Ikke nå lenger hvertfall.. Var flink til og ut å gjøre ting i starten.. Men siden slutten av November har jeg nok så å si sitti på ræva.. Gjort husarbeid og malt bilder når BL ikke har vært alt for vondt..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Trente ofte før jeg ble gravid, men det har blitt mindre nå dessverre:( Var skikkelig dårlig de første 4.5 mnd, begynte som smått etter det igjen, men siden desember har det vært lite. Har heldigvis hund så jeg er ute å går hver dag:) Tar litt øvelser hjemme om kveldene noen ganger..hehe..
72moddelen og tulla Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Vært ganske så aktiv selv om ryggen streiker. Har kjøpt hus som vi har jobbet og flyttet inn i(mye jobb..), så har vi solgt det gamle og der holder jeg på å vaske ned nå, ganske så mye jobb det med kjøkken og bad som skal skures, vinduer som skal vaskes pluss taker, vegger og golv som skal vaskes, må også nevne maling av tak og vegger, så jeg gleder meg til fredag da levere vi nøkler til ny eier og jeg kan konsentrere meg om å få inn dusjkabinett i det nye huset sette sammen babykommode seng, vogn osv. Må sies at jeg har igjen bare 7,5 uker av sv.skapet. Litt stolt av meg selv og gubben, da vi har jobbet med det er i snart 1mnd, stønn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå