hmmm? Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 huff er jo litt pinlig dette her men jeg har sååå mye luft i magen for tiden... sitter på skolen og må gå på toalettet bare for å slippe ut all luften som samler seg... håper det forsvinner, hadde det ikke sånn før jeg ble gravid.. Nå er det jo bare helt ekstremt noen ganger er det som om luften inne i tarmen flytter på seg, og da kommer det høye lyder som jeg ikke kan kontrollere... :S Er det bare meg?? heldigvis ler bare samboer godt av dette her, og synes jeg er mer herlig enn noen gang... han er den beste <3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jaaaaaaaaaa, vi er flere!! :-/ Har også masse luft i magen til tider, og det er ikke alltid like passende nei........ Håper det snart går over!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Samme her...hehe. Rumler masse, og lager høye upassende lyder (FLAUT!!!!). Jeg synes også det er ubehagelig til tider, er jo ganske vondt å ha så oppblåst mage....eller hva?
hmmm? Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 ja enkelte dager er verre enn andre, og lydene er jo helt forferdelige å leve med.. men jeg lever i troen om at det kommer til å gå over etter en liten stund hehe.. er ikke så behagelig med så me luft nei der ejg jeg enig... men men, snart bare 3 mnd igjen nå... gleder meg
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jepp! Er med i denne klubben jeg og ;-). I går slet jeg litt. Satt i bil med en gravid venninne av meg som har termin nesten likt som meg og hun og har samme problemet, hahahaha. Måtte ta noen pauser underveis, hihi...
hmmm? Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 hehe, godt at dere var i samme situasjon ellers kunne det vært litt flaut å si at dere måtte stoppe for å ha "fjerte-pauser"... *ler* godt å høre at det ikke er bare jeg som sliter med dette problemet
anette&tutta mari :) Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jaaa! melder meg på i denne klubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå