lykketrollet:) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Noen som har greie på hvilke abonnement som er billige?? Har Netcom nå, men synes det blir litt dyrt. Jeg sender mye sms og ringer noe, men ikke veldig mye. Sjelden mms.
Poteto Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 eg og har netcom. fikk nett tlf av ei masekråke.. fy flate så frekke... eg vil bytte til chess.. det er billigt.. men aner ikke hvilket.. men bare gå inn på nettet til dei forskjellige selskapa, så ser du der
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 One Call skal jo være billig, de er visst billigst påstår de. www.onecall.no
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Gå inn på telepriser.no og legg in forbruket ditt. Da ser du hvilket abonement som passer deg best.
ApriIbaby Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har onecall. Ingen bindingstid Ingen fastavgift ca 120 gratis ringeminutter hver mnd ca 200 gratis sms hvr mnd Har ikke fått en eneste krone i mobilregning på ett år. Villigere blir det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå