Gjest -lilly- Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Noen som har blitt gravid mens du gikk på pillen? Hva kan skje med barnet hvis en ikke merker det før etter noen uker, og da slutter på pillen???
*Super*Mamman* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg ble gravid på p-pillen. Gynekologen min sa at det ikke er noe farlig ovenfor bebien, selv om man tar den lenge etter en har blitt gravid.
lille sprelle Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Kjenner en som klarte å bli gravid to ganger på p-pille (hun er nøye med medisiner, så ikke noe slurv) En annen jeg kjenner ble gravid etter å ha glemt en pille og merket det ikke før etter 3 mnd. Fin unge det (selv om han ble fostret opp på p-piller, røyk og rødvin de første 3 mnd av svangerskapet)!
Gjest -lilly- Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Det er jo betryggende å vite. Mensen har uteblitt i 2 mnd nå, men testene viser negativ. Planlegger ikke akuratt å få et barn til nå, men hadde jeg blitt gravid så hadde jeg nok blitt glad alikevel =)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg ble gravid på p-sprøyten forige gang. Tok til og med en ny sprøyte etter at jeg var blitt gravid (visste selvfølgelig ikke at jeg var gravid da) Jeg var veldig bekymret for det, men legen min sa at det ikke var noe farlig for babyen
Hikken Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har aldri glemt en eneste pille (hvertfall ikke det siste året:-P), og her sitter jeg, gravid i 18. uke:-) Spurte legen ang. pilla, siden jeg hadde tatt en mnd ut i svangerskapet, men hun sa det ikkke var noe problem. Gikk på yasmin, foresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå