Gå til innhold

Bekkenplager ?


blondie30

Anbefalte innlegg

Noen andre med bekkenplager her ? Huff.... Hadde kraftig bekkenløsning i svangerskapet, og det har ikke gitt seg. Har såå mye vondt ! Går til fysio 3 ganger i uke, men ingen bedring enda.... Lurte på om der var noen andre ? Og event behandlings tips mottas med stor takk ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det som deg forrige svangerskap. Fikk meg tempurmadrass og det hjelp litt. Dessverre ga aldri plagene seg helt, men ble bedre da jeg slutet å amme. Da jeg ble gravid denne gangen, fant osteopaten jeg går hos noen uregelmessigheter i ryggen min, han fikset det og jeg ble mye bedre!! Denne gangen nyter jeg barseltiden uten bekkensmerter. Det var mine råd. Håper du finner noe som funker for deg - vet hvor slitsom det er! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes vondt ut!!! Jeg fikk tatt mitt med homeopati, det hjalp en del for meg. Osteopat er jo også kjempeflinke til å se helheten i kroppen, det hadde jeg prøvd var jeg deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig plaget med bl svangerskapet, var ikke brukende til å hente posten en gang.. Kjenner det litt enda dersom jeg sitter mye, men er ikke så ille at det plager meg. Jeg gikk selv til fysioterapaut under svangerskapet og det hjelpte meg mye. Nå vet ikke jeg hvor lenge du har gått til behandling, men det tok noen uker før jeg merket forbedring, og det ble helst litt verre før det ble bedre. Håper det vil hjelpe deg også etterhvert!! Vet så altfor godt hvordan du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere... Å takk for gode råd , og sympati.. hehe... Lest å sjekket litt om osteopat så tror jammen jeg vil prøve det .. Beg å bli desperat !! Er vel litt dyrt kansje ? Men kan det hjelpe så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...