Vipsy Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hadde en veldig svak strek i testvinduet på mandag. Det var så vidt den syntes. Testa igjen idag med cb digital, og der stod det jammen meg GRAVID. ....og jeg har ikke IKM før på mandag... thihi!!!
madisen Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Utrolig at du fikk positiv test så tidlig, jeg har også IKM på mandag men tanken om å teste så tidlig har ikke streifet meg. Vet ikke om tør heller, er så redd for å bli skuffet igjen! Men gratulerer så masse :-)
Dotten Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Oj... det var tidlig. Gratulerer så masse og lykke til
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye! Så moro at det klaffer for flere av oss i denne perioden!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 gratulerer:) jeg har og IKM på mandag, bestillte tester igår s¨å jeg kommer til å teste når jeg får de i posten:)
Vipsy Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 Takk for gratulasjoner! Hyggelig! :-) Grunnen til at jeg testa så tidlig var at det ble positiv strek før jeg var ferdig med testen i sist svangerskap. Og da testet jeg en dag etter ikm. Derfor tenkte jeg at det skadet ikke å prøve litt tidligere denne gangen...
temine Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer:)!!!!! Jeg testa positivt i går (svakt, men dog) og har ikm søndag. Skal ta en digital jeg og, men drøyer noen dager tror jeg. Skal kjøpe den i morgen da, så får se hvor lenge jeg klarer å vente;) Får nesten lik temin vi da:D Lykke lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå