Gå til innhold

Kramper i mage.. bare kynnere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg er førstegangsfødene, 36+1, og i natt våknet jeg med intense smerter i mage. De varte i ca 45 min før de ga seg. Det rare var at det var kun på venstre side av magen, rett under ribbeina... Klarte nesten ikke bevege meg.

Noen som har opplevd dette eller vet hva dette er?

 

Har også hatt veldig hodepine de siste nettene... Tror ikke det er svangerskapsforgiftning. Var hos lege forrige uke, urin og blodtrykk ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smertene ved svangerskapsforgiftning kjennes vel mest på høyre side, der leveren ligger??

 

Det kan jo være at du har ligget galt, sånn at feks magesekken eller andre innvoller har kommet litt i klem.

 

Når det gjelder hodepine, har jeg hatt dette mer eller mindre (men veldig ofte om natten) siden før jul. Legene har ingen god forklaring på det, men de tror det har med svangerskapsdiabetesen min å gjøre. Kanskje du skal forsøke å drikke noen liter vann?? Hvile mer??

Skrevet

Takk for raskt svar!

 

Jeg er veldig tørst så drikker mye vann. Går plagsomt mye på toalettet, på nattestid blir det ofte 5-6 dobesøk.

 

Jeg skal til jordmor over helgen, men tar kontakt før om det blir verre.

 

 

 

Skrevet

Hei igjen..

 

Det var jeg som var litt bekymret etter kramper i magen i natt. kl 14 i dag gikk vannet mitt mens jeg satt på do. Etter noen timer på KK med endel undersøkelser ble vi sendt hjem igjen i påvente av sterkere rier. De håper at fødselen starter av seg selv.. hvis ikke blir jeg satt igang i morgen tidlig kl 08.30 pga av fare for infeksjon.

 

Er som sagt bare 36+1 i dag, så her kommer nurket hele 4 uker for tidlig..

Skrevet

jeg har hatt sånne kramper i en uke nå. jeg har vært på undersøkelse på sykehuset også og de vet ikke hva det er.. magen blir ikke alltid hard når dem kommer. det var først bare på venstre side, men nå er det både på venstre og høyre, og de trenger ikke å komme mens jeg ligger. så det kan ikke være at noe er i klem heller..

Skrevet

ønsker deg lykke til med fødslen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...