Mamsen til Pjokken Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hvis man får en fin presang en gang, men som man vet at man aldri kommer til å bruke, er det helt horribelt å gi det bort i gave til noen andre...? Man får jo stadig saker og ting man ikke trenger eller liker, men som kanskje passer til andre man kjenner. Og da mener jeg ikke at man får en Kong Haakon konfekteske som man gir videre - man er litt avslørt dersom den er blitt gitt videre flere ganger og sjokoladen begynner å bli hvit... F. eks fikk jeg en kjempefin krukke for å ha honning i, med tilhørende "honning-klubbe" for dere som vet hva det er. Det er en flott presang, men jeg bruker aldri honning... har ei venninne som spiser honning i teen flere ganger om dagen, og hun ville elsket den, men føler det er snålt å "re-gifte"....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Re-gifting er helt genialt synes jeg! Hvorfor skal man ta vare på noe man ikke bruker eller liker? Iallefall når man vet at andre har nytte av det.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 pleier å byttet det jeg da:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Helt ok synes jeg..og i dag burde vi vel heller gi bort ting vi aldri kommer til å bruke framfor å kjøpe nytt hvis det er en ting man vet noen andre kan få glede av.
blåbæret Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Joa, helt greit. Men jeg får meg ikke til å gi det bort som en gave... Tenk om de spør om å få bytte. Så må man si: nei det går ikke for vi fikk den for 2 år siden selv. Hehe, da sier jeg heller vi fikk denne, men den er mer deg enn meg, vil du ha den? Gøy å gi bort noe når venner ikke forventer å få noe syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå