Torpekjærringa Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 JA!! sinnsykt bra bøker ) fikk den første til jul jeg....og holder nå på med nr 3 !! klarer nesten ikke å legge de fra meg ! Og mannen min er like hekta ;o)
Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Ja, de er så genialt skrevet at du kommer til å slite med å legge dem fra deg Men kjøp alle 3, for disse kommer du til å lese mye raskere enn andre bøker - og vær obs på noen trøtte dager - det er lett å bli liggende leeeeenge å lese før man sovner
*ale* Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 JA de er kjempebra, og jeg er krimfanatiker og ganske kresen... Sørg for å ha alle i hus ja:)
Fire småtroll Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Kan uten tvil anbefale dem ja! Mannen min som leser de nå, og jeg får ikke skru på tv om kvelden for det forstyrrer konsentrasjonen hans ;-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Såpass bra at jeg lot bilen stå til morgen i dag, i og med at en søvnløs natt tilsvarer 1 i promille - måtte lese ut, serru.
mayaya Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Klart du sier det, Lisbeth, du er jo en av hovedpersonene.. Hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå