Gå til innhold

Må bare skryte litt (om å sove om natten)


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har Andreas sovet hele natten i over 1 uke! han sovner i 23.00 tiden og sover til 06.00 sånn ca. F.eks i natt sov han fra 24.00 til 06.40! han får mat og bleie og sovner igjen,og sover i 3 t etter det(sånn ca) han begynte med det de 2-3 siste nettene vi var hjemme før vi reiste hjem til mine foreldre,her har vi vært 1 uke på mandag som var. Er spent på hvordan det blir når vi er hjemme igjen om det fortsetter eller er tilbake til det gamle ved å ikke sovne før 03.00 tiden. Har ikke gjort noe spesielt heller,han har sovet ved siden av meg det meste av tiden,men de siste 2-3 nettene har han sovet i bagen som hører til vogna.

Han er nå 7 uker,måtte bare skryte litt av gullet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, artig når de sover hele natten, så lenge det ikke er fordi de får for lite mat. (Neida, jeg tror ikke gutten din får for lite mat :) Gutten vår begynte å sove hele natten før han var 1 mnd gammel og det var artig når han knapt sov om dagen, er slitsomt med gretne babyer som ikke får sove når de egentlig vil.

 

Her er vi forresten skytte76 og skorpion07 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset sover jenta fra 12om kvelden til 8om morgen.Ho er 9 uker,skal ikke klage på den rutinen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...