Gå til innhold

Mmm.. Berlinerboller:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de hadde kommet i butikken idag, og måtte kjøpe med meg 4 stk. Huff, hehe.. Men de er så utrolig gode, må jo unne seg noe godt også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er supergode! Jeg var sterk i går, gikk forbi dem, men de ropte.

Skrevet

De med sjokolade inni.. Mmmm.. Bare så vanskelig og finne de syns jeg =/

Skrevet

Åhhhh. Dårlig gjort!!!

Nå gleder jeg meg så utrolig til å få babyen min ut, sånn at jeg kan kaste meg på sukker-karusellen igjen! Og SÆRLIG søt gjærbakst og påskemarsipan!

Noen som vet om det har kommet påskemarsipan enda?? Da skal jeg jammen kjøpe med noen til sykehusbagen.....

Skrevet

Jeg kjøpte påskemarsipanbrød på 7/11 i går :-)

Skrevet

Yippi!!! Da blir det marsipan i bagen!! Mine to siste ble født i jula og i påsken, og jeg må si at marsipan har en utrolig smertelindrende effekt!!!!! :o)

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst både på Berlinerboller og påskemasipan!!! Har snoket rundt på kjøkkenet i hele formiddag her uten å finne ut hva jeg har lyst på..

Spørs om det ikke blir en tur innom butikken i dag ;-)

Skrevet

Så flott da bringebæret :-) Hva gjør vi stakkarer som skal føde på sommeren uten høytider og medfølgende marsipan?

Skrevet

Kjøper en sånn kilos-pølse (eller er det 1/2-kilos?) og lager figurer selv??? :o)

Skrevet

mmmmm.... fant en gjenglemt julenisse-melkesjokolade bakerst i godteskapet jeg... slett ikke værst det heller...

men da har jeg altså sprukket... skulle begrense meg til bare lørdager, men det gikk ikke denne uka heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...