Gå til innhold

Så mange vondter man skal ha da... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var gravid med snuppa kan jeg vitterlig ikke huske at jeg hadde noe særlig vondt eller press eller noe den siste tiden..

Nå er jeg konstant stiv/støl i bekkenet og da jeg skulle dusje istad så fikk jeg skikkelige ilinger nedover i livmora og livmorhalsen (sikkert modning), klarte jo knapt å stå oppreist... Kjennes ut som om jeg må tisse hele tiden også men kommer ikke noe :o/

Jeg vil ha denne ungen UT! Gå sånn i 2-3 uker til blir ingen fryd :o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske at jeg hadde noen plager forrige gang jeg. NÅ derimot er det jo vondt overalt. Føler meg helt handikappet. Huff og huff.

5 uker igjen....

Skrevet

1. premien er nær:) Nr 3 var værst her husker jeg..... håper jeg får komme på babybesøk:)

Skrevet

Jeg var også mye verre andre gangen... Føler med dere.

Skrevet

kjenner meg igjen her ja.. Termin på lørdag, og dagen så langt har vært helt forferdelig... Vonde kynnere, og en trassig 2åring som bare finner på pøbelstreker er ikke en god kombinasjon!

I dette sv.skapet har jeg hatt mer "plager"; kynnere, nedpress, løper på do hele tiden osv.. Så det er vel en av gledene ved å være flergangsfødende... Men uansett, så er det ikke mange ukene (håper på timer eller dager da:p) igjen....

Forresten sjiraffen, jeg har termin 5 dager før deg, så jeg skal føde først :o)

Skrevet

Rart dette, skjønner ikke hvorfor andre og ev. tredje svangerskap skal være mer plagsomt enn det første?!

Og ja du føder nok først, jeg får faktisk ikke lov av sambo og føde før tidligst søndag.. hehe... SKrekken er forøvrig ett skuddårsbarn :o/

Lykke til!!

Skrevet

Ja det skal du selvsagt få lov til!!

(håper det blir snart.. hehe)

Skrevet

Jeg gikk 2 uker over UL-termin første gang da, så du skal ikke se vekk i fra at du føder først :P Sambo vil helst at jeg føder 14.feb da, pga et kurs som han holder på med, men jeg vil helst bli ferdig NÅÅÅÅ!!! :o)

Skrevet

jeg hadde isjasplager... mini lå å klemte på nerven... grusomt å ligge på sofaen

Skrevet

Hehe.. hva er det med disse mennene og forventning av datoer da?

Fødte før UL termin sist, men etter menstermin (6 dager) så jeg regner liksom med at babyen kommer rundt den 20. en gang.

Er vbare så slitsomt med alle disse vondtene som jeg ikke er vant med.. Innbilder meg at det er begynnende fødsel halve dagen jeg.. hehe... (ren ønsketekning selvsagt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...