♥Cherrypie♥ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 er kvalm å venter bare på ikm,har hatt stikninger helt siden el. Å igår og idag kjenner jeg ett trykk i magen! helt nederst !hva kan det være?er det et tegn på graviditet???
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Det kan være det Har hatt mens-liknende smerter i snart to uker jeg også, så har jo frekventert toalettet relativt hyppig de siste dagene for å si det sånn. ...og i dag testet jeg positivt med CB digital Ville kjøpt en CB digital og testet i morgen tidlig hvis jeg var deg Lykke til da!
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Hadde en blødning som begynnte den 20januar. Det var første blødning etter fødsel (11,5mnd sida). Så.. jeg regner med at mensen skal komme søndag 17 februar, om jeg da får tilbake min ca28dagers syklus..men kan jo ha blitt gravid før blødningen også,syns den var så rar,blødde endel i 5 dager men ingen smerter ellere noe... men syns å mene jeg hadde EL helgen som var nå fredag.hmm
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Åsså kjenns det ut som mensen skal komme hvert øyeblikk, har vondt i den ene eggstokken ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå