Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ..idag da jeg tok opp lille gullet på snart 5 mnd, og skulle skifte på henne var det blod i bleia! Ikke "via" avføring, for det var det ikke i bleia men mest sannsynelig via urin eller noe! Ringte legevakt, de sa det kunne vært rift i slimhinnen på urinrøret eller urinveisinfeksjon i nyrene! Hun har litt feber, spiser bra og sover godt! Men gud, så redd jeg er.. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Fikk du ikke komme til/time?? Hallo?? Ring legevakten igjen og forlang å få komme ned og sjekke om det er urinveisinfeksjon (i nyrene). Det må jo behandles med antibiotika ellers kan det jo være farlig og ikke minst vondt gjør det og. Du skal ikke gå rundt å bekymre deg. Ring nå og si du er bekymret og vil ha det sjekket. Ikke gi deg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Ingen erfaring selv.. Men vet jeg hadde vært redd jeg også.. Kan du ikke få hastetime hos fastlegen? Bare ring og forklar situasjonen for sekretæren eller noe.. Ikke alltid like lurt å ringe legevakten først.. De er ikke alltid like all righte.. Ikke alle har peil på babyer heller.. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Ringte legevakt, får komme kl 13!!! Så da får vi se... Når voksne har blod i urinen, er det jo alvorlig..trodde det gjaldt baby'r og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå