Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Etter å ha vært borte fra DIB i lang tid, har jeg de siste par dagene vært litt rundt på de ulike foraene her og på barnetmitt.com. På sistnevnte er det så stille, og her på DIB er det på dette foraet jeg føler meg hjemme - som sist. Ser at flere av dere har vært med lenge og noen nye er kommet til Jeg er 40 år, gift, har en sønn på 6 og en voksen bonussønn. Ha en super onsdag
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei og hopp. Tror ikke jeg har sett nicket ditt mens jeg har vanket her. Jeg var MSB tidligere. Men har nå hengt i dørene her i snart 6 år. Først på BIM vel og merke. Er 37 snart 38, har to gutter, Storebror på 5 1/2 og Knerten på 2 til fredag. Er gift med verdens beste mann og han blir 40 til sommeren.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ho ho:-) Hyggelig at du trekker inn hit igjen da:-) Kult at vi kan henge her inne til ungene blir store:-) Min største blir 20 imorgen............og jeg er ikke en dag eldre........rare greier det der;-)
Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har nytt nick. Tidligere var jeg Miramis
Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Godt å høre at det finne dem med stor aldersforskjell på barna. Jeg håper fortsatt på en til, men mannen er ikke lett å overbevise
Maud Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Velkommen hit! Jeg er 39, er også gift med den perfekte mannen, har tre barn (8.5, 2.5 og to måneder)
Plutseliten :) Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Velkommen! Jeg er 39 år,samboer med verdens herligste mann og har en datter som fyller 16 år på lørdag og en liten gutt som blir 16 mnd på fredag
frøydis m/ 4 Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Aldersforskjell på ungene er ganske fint det. Jeg har 4stk, på 17, 14, 10 og 2 1/2 mnd. :-) Og den mannen jeg liker best i hele verden har jeg vært gift med i 21 år. Jeg er ny her nå etter at jeg fikk minstemann, og du er hjertelig velkommen til en gjeng med flotte damer!
Lekamøia Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 Takk alle sammen Gleder meg til rolige stunder her inne. Har vært sammen med mannen i mitt liv i 17 år. Gift i snart 12 av dem
Karomamma Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Hei på deg! Velkommen i gjengen Jeg er 41 (oi, det er visst snart 42) og bor i Oslo med lille Karosnuppa på 2 1/2 og Karopappa som er kjæresten og mannen min. Rai rai!!
Reveenka Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Hei du! Alltid fint med nye "fjes" her inne! Jeg har også vært her mer eller mindre de siste 7-8 årene(mener bestemt at jeg var på BiM da jeg hadde fått den eldste for åtte år siden, det var vel både BiM og DiB da?), lurer på om jeg ikke har sett ditt gamle nick tidligere også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå