Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har kjøpt Avent sine tåteflasker til baby, men av damen i butikken ble jeg anbefalt å IKKE kjøpe Avent sin smokk. Noen som har erfaring med andre merker som de kan anbefale?
tudeluuu Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 MAM er veldig bra, også er det veldig mange som skryter av NUK (de har litt oppovervendt tupp)..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Avent smokkene syns jeg mange barn sliter med å holde i munnen. MAM funker ganske bra, det samme gjør NUK. Ser hun over er enig
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hos oss fungerte nuk og smokkene som hadde denne bøyen.
Phantom´ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Vi har brukt vanlige mam til våre barn, det har vært greit særlig med tanke på at de selges overalt. Var på ferie sammen med noen som brukte silikon-varianten, og det ble helt krise, da de ikke fant dem i en eneste butikk i området. Så her går vi for vanlig mam denne gangen også. Men det hender jo at man må prøve ulike da barnet ikke alltid vil ta alle typer smokk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå