Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Avent sine tåteflasker til baby, men av damen i butikken ble jeg anbefalt å IKKE kjøpe Avent sin smokk. Noen som har erfaring med andre merker som de kan anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAM er veldig bra, også er det veldig mange som skryter av NUK (de har litt oppovervendt tupp)..

Skrevet

Avent smokkene syns jeg mange barn sliter med å holde i munnen. MAM funker ganske bra, det samme gjør NUK. Ser hun over er enig :)

Skrevet

Hos oss fungerte nuk og smokkene som hadde denne bøyen.

Skrevet

Vi har brukt vanlige mam til våre barn, det har vært greit særlig med tanke på at de selges overalt. Var på ferie sammen med noen som brukte silikon-varianten, og det ble helt krise, da de ikke fant dem i en eneste butikk i området. Så her går vi for vanlig mam denne gangen også.

 

Men det hender jo at man må prøve ulike da barnet ikke alltid vil ta alle typer smokk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...