Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Huff må bare lufte noe for dere. Jeg har aldri vært av den sjalu typen, og stoler veldig på min kjære. MEN har merket at jeg er blitt mer sjalu etter jeg ble gravid da. Andre som har det sånn? Egentlig burde en vel være ekstra sikker på alt ettersom man har noe så alvorlig som et barn på gang... Tingen er i alle fall at sambo er ute på reise i utlandet og skal være det en god stund. Jeg har hele tiden syntes det var helt greit, men etter at han reiste er alt plutselig tungt og vanskelig og jeg ser for meg både det ene og det andre. Vet at det sikkert ikke vil skje noe og at jeg ikke kan gjøre annet enn å holde ut, men klarer ikke helt slutte tenke på det. Alle folk rundt meg skal selvfølgelig være morsomme og insinuere at det er akkurat det som kommer til å skje også. Jaja BLÆH!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Maaange hormoner i svinge vet du så er nok ikke så uvanlig det nei. Heldigvis så sliter ikke jeg med det selv, men kjenner maaaange som blir veldig sjalu mens de går svanger. Spesielt de som ikke føler seg komfortable med det som skjer i kroppen deres. Blir usikker og får mange rare tanker. Veldig dårlig gjort av de du har rundt deg å spøke om noe slikt når du er bekymret synes jeg!!!! Stol på den magefølelsen du hadde før han reiste. Tenk fremover og gled deg til han kommer hjem igjen, da blir det ekstra koselig siden dere har vært fra hverandre en stund :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå