Trulto*Prins&Spire* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Skal ha særemne om humor i norge, der raske menn skal liksom være hoved temaet... det var jo et sjakktrekk... sukk... Har aldri gjort noe slikt som særemne før engang.. skolelei ja bare en liten utblåsning..
Odine! Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Særemne i norsk? Da har du ikke gjort det enkelt for deg selv. Med mindre du har noen klare tanker om hva du vil, foreslår jeg at du bytter emne (til feks humor i litteratur: Nærum, Loe) Hvis Raske menn har gjort parodier på litteratur (a la historien på 15 minutter), kan du skrive om hvordan de tolker de ulike verkene de tar for seg.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ikke det enkleste tema du har valgt siden det er en litt gammeldags form for humor alla brødrene dahl. Det er jo kanskje et poeng? Revy humor, eller viderføringen av dizzie og de gutta. Raske menn og Ylvis er jo like i formen, og kommer til og med fra samme milijø. Hva med å sammenligne den formen for humor med "den nye humoren" representert av Harald Eia og Co. Ellers har det blitt forsket mye på kvinner og humor etterhvert, spesielt Kristine Koht. Hm...spennende for et norsk særemne;) Ikke det du ville høre kanskje:)
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 ja, tror jeg har gjort det litt vannskelig for meg selv men kan ikke bytte nå, for nå er vi kommet så langt på vei =/ men fikk noen gode innspill av dere da Takk, bare komme med mere.. dere fikk hodet mitt til å snurre nå takk smiler og alt gjør jeg nå.. hehe.. skal ikke være lett dette.. og ja, er i norsk hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå