Gå til innhold

Hvor mange er det som..


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare går å venter til de skal på ordinær UL. Syns det er så mange som allerede får se veldig tidlig, men jeg må bare vente. Syns det liksom er så lenge å gå i uvisstheten. Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg leser om så mange tilfeller av tidlige ul, at det føles som en hel evighet til jeg skal. fikk sen ul da, ikke før i uke 20. jeg trøster meg med tanken på at når det først blir min tur, så er babyen stor og vi kan se masse! hender føtter tær- nese! Disse tingene kan en jo ikke se tidlig!

Skrevet

mange av de som går tidlig på UL bestiller jo dette privat og må derfor betale summen det koster selv. en gjør det vel gjerne for å få en bekreftelse på at der faktisk er liv i magen ;-)

Jeg er en av de som vurderer dette...har egentlig ingen grunn,men dette er min første, og jeg klarer ikke tro at det faktisk er sant. har lyst å kose meg med spiren og tiden jeg har i vente, men klarer ikke slappe ordentlig av.. derfor vurderer jeg å bestille tidlig ul og betale for det.

 

den andre gruppen som får tidlig UL tilhører jo som regel en risikogruppe. Dvs. de kan ha hatt flere spontan aborter før eller er i faresonen for sykdom hos foster eller de har selv en sykdom som krever ekstra oppfølging...

 

;-)

Skrevet

Nei ingen tidlig ul her. Har ikke hatt det på noen av mine svangerskap. Dersom det ikke er noen spesiell grunn til det så er det jo heller ingen vits, for man ser jo ikke så mye. Hjerte som banker da og det kan jo være en fin bekreftelse. Men jeg ser ingen grunn til at jeg skal ha tidlig ul.

 

Skrevet

Dette blir mitt tredje barn. Med de to andre, hadde jeg ingen ul før den ordinære i uker 18 og syntes nok det var lenge å vente ja. Denne gangen har jeg to ma bak meg og har allerede vært på 1 ul og skal tilbake i morgen. Er ca 8 uker på vei

Skrevet

jeg bestilte og bet selv tidlig UL..ville bare se om hjerte slo og alt stod bra til :)

 

Men på den ordinære UL man virkelig får se babyen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...