Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist så det er godt å se at du er her:) Alt bra med deg og dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du =)

ja,er innom i ny og ne,hehe =)

joda,går på et vis her,hehe,mye å gjøre om dagene,nå skal vi planlegge til bryllup,vi skal nemmlig gifte oss 11.10-08 =))

ellers går dagene i å ta seg av barna,går enda hjemme med lillebror,men han skal vel snart i bhg,så jeg kommer meg ut i jobb.

Storebror sliter på langt nær med astman nå lengere,fåt seg ny medisin å greier =) så nå går det bra =))

Skal til hudlege med han i morgen pga eksemen,vi klarer ikke få kontroll over den,og ser helt jævlig ut,bare kjøtt sår hele han nesten=((

men håper det blir en ordnings i morgen =)

ellers sliter han med magen igjen,slik som før,løs og dårlig mage,mageknipe hele tiden,så skal utredes for det også.

For 3 uker siden ble han operert,fikk lagt inn dren,brent i nesen,og klipt/skjært av leppebåndet i overleppa, men bare en uke etterpå måtte han brennes på nytt i nesen,denne gang hos vanlig ØNH lege,og gikk kjempebra,han var sååååå flink =))

ellers går det bare godt som sagt =))

morro å se at noen husker meg,hehe,er jo lenge siden jeg har vært her inne =))

går bra med deg??

Skrevet

ja her er alt som vanlig egentlig:) Utrolig mye han gutten din skal slite med:( Funker det ikke hos hudlegen synes jeg du skal prøve alternativ medisin. Jeg hadde MYE atopisk eksem, men moren til en venninne av meg reddet livet mitt. En "kur" for snart 5 år siden og ingen tilbakefall enda!!. Her har mellomste vært veldig plaget i perioder, men en aloevera krem som en dame lager har fungert ekstremt bra. Bare si fra skal jeg skaffe deg info:)

Har spurt etter deg flere ganger faktisk hehehehe men aldri respons. Koselig at du fant dette innlegget da.

Lykke til hos hudlegen, håper det ordner seg!!

klem

• 1 måned senere...
Skrevet

er lenge mellom vher gang jeg er her inne nå,mest på nettby nå,hehe =)

nå har vi da vært hos hudlege,fikk kortison gruppe 3 (sterkeste barn får) til han,og funket bra,så holder det bare i sjakk nå med kortison,får 1-2gr i uka nå..ikke hver kveld lengere..

skal til Voksentoppen om ikke lenge for både astma og eksemen,og for å få ordentlig utredning på allergi,så blir spennende,vi gleder oss hvertfall til at noen kan fortelle oss litt mer enn hva vi må lese oss til.

ellers går det bra,litt syke barn og mann,men ellers bra =)

Planlegger bryllup for fult her,enda lenge igjen da,hehe,men vi skal gifte oss 11.oktober i år =)

går bra hos deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...