Gå til innhold

Palmesus...spørsmål og forslag til deg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg forstått rett så skal du ta noe NKI hjemmefra? Hadde det ikke vært mulig at dere tok ut tidskonto? Feks at han kunne jobba 2 dager i uka, og had permisjon 3 dager? Så kunne du had tre hele dager å studere på, pluss kvelder i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps, jeg skal selv i gang fra mars...med to små på fulltid hjemme..huff..gruer meg litt..men må man så må man:-S

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takktakk :)

Japp, jeg skal ta kurs på NKI, og gubben skal være hjemme.

Iom at han har byttet jobb, så blir det bare frem til 1.mai, så skal vel overleve. ETter det står jeg på egne bein :o)

Vi får holde sammen :)

Skrevet

Jepp, skal på Nav 18feb...ordne formalitetene...eksamen til jul er plana..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvilke formaliteter? Er det noe jeg ikke vet om? Får nervesammenbrudd av sånne ting man MÅ fikse....

Skrevet

Må søke om yrkesretta attføring igjen ( er på rehab nå og skal under omskolering), skrive handlingsplan og søke om å få dekt studiet, man har snakka med dem og har fått grønt lys muntlig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ah, oki :) Ikke noe jeg må tenke på altså. Når må de ha beskjed om perm-bytte tro??

Skrevet

Usikker, ring og hør, de vil ha beskjed på forhånd...få mannfolket ditt til å bestemme seg...

;-)

Når skal du ta eksamen?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han har bestemt seg ;o) Blir fom 25.februar :) Håper bare jeg får papira fra nki innen den tid :o)

Satser på og få tatt til jul... håper jeg..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan jo tilogmed hende vi kan få bruk for hverandre innimellom :o)

Skrevet

Veldig greit å ha noen å utveksle tanker og idèer med når man tar nettbasert studie i hvertfall. Kommer vel i gang ikke så lenge etter deg regner jeg med :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mhm :) Håper jeg får materiellet om ikke mange dagene, så kan jeg begynne så smått nå :o) Gleder meg jeg :) Lenge siden jeg holdt på med "skole" :)

Skrevet

Gleder meg jeg også...skal bli godt å ha noe meningsfylt å fylle dagene med igjen..hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

:) :)

Lykke til til oss! :) Godt man har dib ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...