Axus' girlfriend Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 I går fikk jeg noen få områder, som bak og rundt armhulene, under fotbladene og inni hendene, med masse røde prikker og intens kløe. Det klør så det brenner!I dag da jeg våknet hadde jeg slike røde prikker over hele kroppen!!det klør ikke like mye over alt, værst er det på føttene og albuene. Noen som vet hva dette kan være? Har ikke spist noe jeg har reagert på før, har ikke vært i kontakt med dyr. Ringte legen min, men han var ikke til stede i dag. Ringte en annen tulle-lege som ba meg ta en zyrtec og håpe på at det gikk bort. Blir jo så bekymret for den lille i magen også..
Kulå Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Er vel ikke umulig at det er et tilfelle av svangerskapskløe.Har ikke hatt dette selv, men etter hva jeg har hørt/lest om andre, så minner det om det.
*Super*Mamman* Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gravide er jo mye mer utsatt for å få utslett... Men synes uansett du bør kontakte legevakta feks, slik at du får sjekket det opp for å være på den sikkre siden..
NormaJean Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 høres nesten ut som parvo virus. ta en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå