2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vår lille våkner mer og mer om natten, har en mistanke om at hun nå bør ha mer mat om dagen... Hun spiser dette: - pupp kl. 6-7 -Grøt(1 dl tørrpulver, pluss vann) og et halvt beger med fruktmos, kl. 9 -En halv banan kl.14 -Middagsglass kl 16 -Samme porsjon grøt(som frokost) til kvelds, pluss et beger m fruktmos Pupp innimellom, ila dagen..
mammasgo`jente Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jenta mi er 10,5 mnd. Hun våkner mye om natta hun også, men roer seg bare vi kommer inn til henne og gir henne tutten. Hun klarer seg uten mat fra 18.30-06. Får pupp 3 ganger i døgnet. Hun spiser dette: 06: pupp 08.30: 1-2 brødskiber. 1/2 fruktbeger eller 1/2 yoghurt 11.30: 1 brødskive. 1 glass sviskemos. 13.00: pupp før soving 15.30: 1 glass middag. 1 fruktbeger 18.30: 1-2 skiver og pupp.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gutten min på 11 mnd. spiser: *Frokost i 8 tiden: Brødskive, han spiser som oftest 1 skive. *Lunsj i 12 tiden: Biolayoghurt med havregyn og fruktmos (blandet) *Middag i 15 tiden: Det jeg har til middag eller middagsglass + frukt *Kveldsmat i 18 tiden: Brødskive, men om han spiser lite brød så får han sunne vafler, litt grøt ved siden av eller noe annet sunt (men ikke babygrøt for det liker han ikke) for da er jeg sikker på han er mett. Han er ikke veldig glad i brød heller, enda vi varierer mye med pålegg.. Men han sover hele natten..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå