Anele&Solstråla Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hormon eller kobberspiral?? Skal til legen om et par timer...er så USIKKER:)
Anele&Solstråla Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2008 takk for svar. Jeg har resepten så har begge muligheter åpne:) FLERE???
Anele&Solstråla Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 dytter:) er SÅ veldig i tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå