Gå til innhold

Flere som følger nøye med på alt som skjer ........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 7+5 og har brukt mye tid på å forstå hvordan man regner alt det her ,hehe,det ser ut som at symptonene er akkurat der de skal i følge ukene,bortsett fra at jeg har vært kvalm siden mensen ble forsinket,2 dager etter ble jeg kvalm,flere som ble det ?

(er vel mesteparten av tiden kvalm pga jg er sulten ,hehe,og det er jeg jo hver time minst ...ellers litt mer om kvelden ...)

 

Min frykt er å være lengre på vei ,og ha hatt mens selv om jeg var gravid ,MEN da ville vel ikke symptonene komme først da mensen ble forsinket 2 gang???

 

Flere som sliter med mye tanker og er urolige eller ??ene dagen er jeg helt oppe ,andre kjempe redd for alt....når jeg tenker hormon forandring så er det ikke sånne opp og ned turer jeg tenker på ..Men kanskje jeg er super hormonell nå....uten å skjønne det....at det har bare kommet snikende ...

 

Kom med litt syns punkter da ...hvordan dere har det osv...kan jo hende jeg føler meg "vanlig " litt igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

jeg tror jeg har lest alt jeg kan komme over- spesielt spontanabort og risiko i korrelasjon mot hvilken uke man er i. Har vanvitting angst for å komme til ultralyd å få beskjed om at det har "vært dødt i noen uker" ....har ingen grunn til å være engestelig, men shit happends

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap fulgte jeg med på alt, leste alt og telte uker + dager osv

 

Nå er jeg myyye mer avslappet, er litt over 2 mnd på vei og bare lengter etter å bli ferdig med spyinga;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...