Gå til innhold

Kongsvinger? Føde i vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er en mulighet på Kongsvinger. Var på omvisning der men så bare ett lite vanlig badekar som jeg ikke syns så noe særlig ut.. glemte såklart å spørre da jeg var der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kan ikke føde i vann der. Men det badekaret du så kan du ligge i og bruke som smertelindring frem til babyen skal ut tror jeg. Jeg brukte i alle fall badekaret sist jeg fødte. Måtte gå ut av det når det nærmet seg......

Skrevet

takk for svar, så kjedelig da..

har jo fått med meg at folk skryter så fælt av kongsvinger, men syns nå ikke det var så veldig stas der i tilegg til en sur jordmor..men vi hadde kanskje uflaks..

Skrevet

Førstemann ble født på Kongsvinger og jeg syns fødeavdelingen var veldig lun, rolig og koselig med masse trivelige pleiere som hadde nok med tid til hver enkelt. Men ja, det er et par grinete jordmødre der...Men fortrekker heller det fremfor samlebåndsprinsippet på sykehusene i og rundt Oslo som var valgmulighetene da.

Nå har jeg grei avstand til både K.vinger og Elverum, men har valgt Elverum til nestemann siden de har bedre tilbud enn K.vinger.

Skrevet

Jeg skal på omvisning fredag om en uke. Jeg kan ikke huske at jeg var borti noen sure jordmødre forrige gang, og håper jeg slipper det nå også. Det vil være en nedtur. Men, det er i alle fall generelt mye mindre mas på Kongsvinger. Kjenner ei som fødte for en uke siden, og da var de kun to damer som lå der. De kunne jo nesten ha flere rom hver seg.He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...