nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 når blir det lettere å få opp en rap etter måltide? gutten min på 4 mnd sliter fortsatt med å rape på natta ( da han bare sovner) og ender opp med magesmerter.. de gangene han faktisk får part sover han fort 4-5 timer i strekk uten å våkne.. så det eneste problemet mitt er raping!!bholder på 20 min i strekk noen gang og ingeting hjelper.. tenkte det ble lettere snart siden han er 4 mnd,.. nåen gode råd?
mommytil2gutter Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hvis han begynner å sove ved puppen om natta så ta han opp og rape han med en gang og deretter legg han til igjen hvis han vil ha mer. Jeg har funnet at hvis sønnen min får lov til å sove litt for lenge ved puppen så er det vanskeligere å få rappen ut, hvis jeg tar han opp så snart han begynner å lukke øynene så kommer luften rett ut. Men det blir bedre snart for dere tenker jeg. Min er 6 måneder nå og er ikke så plaget av luft på natta lenger, selv om jeg ikke får han til å rape hver gang.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 ok. han får flaske nå siden jeg ikke har mer melk (puppenekt), og må si at rapen kommer vanskeliger med flaske enn med pupp.. håper bare det blir lettere om par måneder til da. = )
-Lane- Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 På sykehuset sa de at om det ikke var kommet rap på 5 min så var det ikke behov for rap?! Ikke vet jeg i alle fall - min forrige rapet aldri enda så mye jeg styrte, og denne raper bare jeg løfter ho opp.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 ja men de bebyene som har problemer med luft MÅ rape eller så våkner de par timer etterpå med luftsmerter. slik er det her HVER gang. hvis jeg ikke får fram rap så vet jeg at det blir søvnløs natt = (
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Vi hadde god effekt av at hun satt over låret på oss eller at hun lå inntil oss. Men hun har nesten sluttet å rape nå, er ikke noe vi gjør lenger da hun aldri har brydd seg. Da hun var liten var det et eneste kav å få til en rap, hehe. Ikke at det gjorde noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå