Gå til innhold

Hei alle sammen:)

Elisabeth '79=lykkelig mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg inn til dere. Svak pos. QR igår og gravid på cb dig. idag...Kan egentlig ikke tro det:)

Håper spiren klorer seg fast:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere:-) får ikke til og tru d enda eg eller.er ca 6uker:-)

Skrevet

Hei, og velkommen til oss. Hvor langt er du på veg sånn ca..?

Skrevet

Gratulerer så masse! Ooh, blir spennende og følge alle sammen!

Skrevet

Hipp hurra for deg! Litt i "kan ikke tro det modus" selv. Tok to CB tester i går kveld som var himla positive. Ingen tvil. Er vel en ni uker på vei (ni uker fra mensen, syv uker liten spire). Tok en test for noen uker siden, men den var negativ, så jeg ble helt paff i går da jeg testet positivt. Men med evigvarende kvalme måtte det jo være noe på gang.... Lykke til til deg og meg!

Skrevet

Gratulerer og velkommen inn til oss :) Ja, det tar litt tid før det går opp for en, jeg har endelig begynt å forstå det nå, og jeg er 9+4. Jeg husker deg fra BliGravid :) Du pratet en del med Miemamma, ikke sant? Vet du hvordan det går med henne?

Skrevet

Hmm... kanskje jeg blander deg med Elisabeth'77. Ikke vet jeg, men kanskje du vet ;)

Skrevet

takk for velkomsthilsninger:)

Jeg er 4+0 så ikke akkurat så langt nei og føler så masse kan skje i tiden framover at det er en slags gruglede:) Men mest glad og totalt ukonsentrert her jeg sitter på jobb....Går ikke opp for meg:)

Gratulere t alle dåkker og:)

Huske flere av dåkker bra bli gravid:)

men d e nok elisabeth'77 så har snakka ein del me miemamma ja. Vet desverre ikkje koss d går me henna:)

Glede meg t ver her sammen me dåkker i någen utrolig spennendes uker:)

Skrevet

GRATULERER SAA MASSE !!!

Er u den elisabethen som jeg husker fra bli Gravid ?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Gratulerer, Elisabeth! Så hyggelig! Jeg håper du er i god form, og koser deg med nyheten! :-)

Skrevet

hei og velkommen;) det tar nok sin tid før det går opp for oss;) hehe.. lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! Og velkommen!!

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

ops.. ser nå at du var ca 4 uker på vei!

uansett gratulerer så mye! herlig følelse hva?!!

Skrevet

Samme her, testet positiv i dag, og er 4+4 ,så det er heeelt ferskt! Håper at det samme, at spiren sitter denne gangen =) Grattis til oss alle sammen, og lykke til med alt =)

Skrevet

Følelsen kan ikke beskrives med ord!!!!! Hehe, lurer på når d vil gå skikkelig opp for meg:) Da jeg var på matbutikken idag kjøpte jeg bladet gravid....har suglet litt på det en stund og d va helt fantastisk og kunne kjøpe det med spire i magen:)

Har ikke villet kjøpe d før nå....Ikkje tjuvtitte liksom og spare noe moro til når det først skjedde:)

Og Hemmelig:) ja det er meg fra bligravid...Åssen går d me deg?:) Hvor langt på vei er du nå?:)

Skrevet

er det du som anbefalte meg å lese the secret?

Uansett gratuelerer så mye, og masse lykke til med graviditeten:o)

Vi ser vel hverandre på forumet fremover vi..ettersom jeg er 4+2 idag:o)

Dette er så moro! :o)))))

Skrevet

Hei igjen :)

saa utrolig kjekt aa se deg her da :) var flere elisabether paa bli garvid, emn trodde det var deg.

Er 12 uker i dag saa jeg bytter til 2 trim i dag, men det er en lang resie saa vi ses jo der om noen uker :)

har allerede hatt 2 UL og sett den lille :) Neste Ul er om 4 uker og da faar vi nok vite kjoenn :)

Har fremdeles ikke sagt et ord til noen saa det er bare jeg og mannen saa vet det, men paa loerdag saa er planen at vi skal si det til familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...