wanda71 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hei på dere! Jeg er 14 uker på vei, hadde en ma rett før jeg ble gravid denne gangen, er nok derfor ekstra engstelig for at noe galt skal skje. Har i de siste dagene hatt svake smerter i magen, noen ganger stikker det. Blør ikke. Noen som har lignende erfaringer? Hvis jeg tenker fornuftig på det så tror jeg ikke det er noe galt, men jeg er ganske ufornuftig for tiden og stresser meg opp for alt mulig som jeg tror kan være galt. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Kan jo hende at det bare er livmora som strekker seg Har litt smerter enda jeg, og jeg er i uke 25...
wanda71 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg håper på det, ifølge boka jeg har kjøpt så vokser den ganske fort nå for tiden. 3.5 cm bare denne uka.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Stort sett alle har mensenmurringer og mere eller mindre smerter der nede. Det er bare et tegn på at livmora strekker seg. Er jo en liten spire som driver og vokser og utvikler seg. Trenger plass den også vet du :-) Jeg hadde hatt 3 SA før jeg ble gravid denne gangen og var også veldig nervøs for alt som skjedde. Når jeg hadde murringer tenkte jeg at NÅ er det slutt. Når det ble stille noen dager var jeg sikker på at det hadde sluttet å vokse der nede. MEN nå sitter jeg her 21 uker og jenta har klamret seg fast :-) Bare vær obs på at symptomer kommer og går, det er helt vanlig. Da slipper du kanskje en del unødvendige bekymringer! Lykke til!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Skjønner deg godt, jeg hadde en sa i uke 13 to måneder før dette svangerskapet som jeg er i nå, og når livmoren min begynte å strekke seg og jeg fikk vondt, så begynte hjernen å spinne. Man begynner jo å sammenligne med det man har opplevd, og tankene blir fort mørke av det! Men jeg tror riktignok du kan slappe av, for det er sannsynligvis livmoren som vokser, men hvis du er veldig bekymret så synest jeg du skal ringe lege eller jordmor og forklare situasjonen. Lykke til
wanda71 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar, føler meg mye bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå