Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Ser nemlig ei lita mørkhåret jente som sitter med pc på fanget og er her inne nå som tenker på en ring....og at hun vil bli fridd til... 14 feb...SKJER DET!!! Mari....maria....oooops tror jeg vet hvem det er...gosh...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hei hei jeg er mørk og venter;) har en datter på marie.. heheh er det meg??? hihih
EnUndreneMor Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 og jeg venter.. men tror nok ikke det er meg.. jeg er ikke så lita å mørk da men.. og ingen marie her:( akk ja.. kanskje neste år... hihi
LizzyG Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har lyst på ring hvertfall!!! Sitter med datan her forran meg på jobben, og er vel sånn halvmørk i håret.
frøken blå Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Eh!? Ok.... Joda, jeg er mørkhåret å sitter her med laptopen i fanget.... Men heter hverken Mari eller Maria da.... Men? Hm, nå ble jeg litt satt ut her, for egentlig "tror" jeg ikke på slikt.... Hjelper det med fødselsdato? 020479 Har vært sammen 10 år da, så kanskje på tide? Ikke forlovet engang.... Hehe, han har GOD TID!!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Syns du ikke du ødelegger litt av overraskelsen da, sjaman?
litakine og Theodor Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 ja, jeg er liten, mørkhåret og venter på ring, men ikke mari_ettellerannet_, dumt
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 hei! Jeg er også mørkhåret, sitter med pcen i fanget, og venter utålmodig på en ring:)) Men heter heller ikke mari eller maria da:P hehe fødselsdato 170885
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er forlovet og har lyst på NY ring, teller det??? Har laptop, mørkt hår og heter Maritha... hehehe..... Nei det er nok ikke meg
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 hem er det sjama+++ ER SÅ SPENT!!!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 sorry feil. Hvem er det??? skulle det selvfølgelig stå
Sivalur Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Kanskje best å ikke ødelegge overraskelsen for den det gjelder? Jeg som håpte det var meg, men jeg er ikke så liten, er 1.75. Men er mørkhåret og sitter med laptopen på fanget og leser på bryllupsdebatten. Vi planlegger bryllup men jeg har ikke fått noen ring... Navnet mitt begynner på M også, men ikke mari...
Gjest irismor Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 En ting er hvertfall sikkert. Det er ikke meg ;-)
Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2008 nåja var ikke meningen å ødelegge noe for noen da.... greier jo ikke holde slike ting inni meg...men ok skal ikke si mer
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 joo kan du ikke si?? eller sende meg en pm da om ingen andre vil vite.. er så nyskjerrrig på hvem det er og hva du ser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå