mamma050308 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 For ca 2 uker siden var svigers oppe hos oss og spiste middag. Da ble de sure fordi vi hadde kjøpt inn alle møblene og vogn, slik at de ikke fikk kjøpe noe. De ble så fornærmet at de faktisk gikk hjem.... Nå er begge to kjempeforkjølet, min svigermor har lett lungebetennelse. Og så blir de fornærmet fordi jeg ikke kommer på besøk!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har termin om litt over 4 uker, har ingen planer om å bli forkjølet nå!!!!. Min mann var der nede i går (de bor i gaten nedenfor oss) og når han kom hjem skiftet han klær og vasket seg godt, for å unngå litt smitte. 10 minutt etter han var kommet hjem ringte min svigerfar og sa at han savnet meg der nede, det var så lenge siden han hadde snakket med meg. Jeg sa rett ut at jeg kom ikke ned siden de var syke og han ble så sur at han la på røret!!! Jeg sto der som et spørsmålstegn. Heldigvis er mannen min vant til dem og sa at jeg ikke skulle bry meg. Det er sånn svigerfar er, det vet jeg, men han må da ha litt forståelse synes jeg.............. Nå har jeg og min mann vært gift i snart 7 år, så jeg er vant med svigers, men synes dette var idioti. Tenk å bli sur fordi jeg ikke vil bli smittet?!?!?!?! Vi satt og lo av dem litt senere på kvelden, de tenker ikke alltid før de snakker.
indigo76 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hørtes litt spesielle ut de der ja. ;-) Kan du ikke bare si de kan få betale vogn feks om de ville at den skulle være fra dem? Jeg har spurt om slikt hos kommende besteforeldre, for jeg vil jo selv velge tingene. Og de har bare gitt penger og vært fornøyd med det.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Litt pussig oppførsel det der ja! Egoistisk tankegang spør du meg! Min svigermor ringte meg i går og sa at hun hadde så lyst til å ta seg en tur på en kaffekopp, men lot det være pga at hun var så forkjølet. Hun ville ikke smitte meg. Selvfølgelig holder man seg unna da! Kommer da alltids tid til å treffes senere! Svigerinnen min fødte da hun hadde bihulebetennelse. Var visst ikke noe videre god opplevelse. Hun var slapp og sliten da fødselen begynte og hadde mest lyst til å bare trekke dyna over hodet å sove! En grusom opplevelse sa hun. Null energi til å trykke ut et lite menneske.
lille sprelle Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 En del er seg selv nærmeste ja.... Mine svigers og mine foreldre har pent spurt om de kan få lov til å spandere litt. Svigers hørte vi skulle kjøpe vogn og satte penger på kontoen vår (som mer enn dekker vogna ihvertfall) mine foreldre har bedt oss komme med regning på de tingene vi har blitt enige med dem om at vi skal få fra dem og så setter de penger inn på konto. Vi er HELDIGE!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Tror aldri jeg har hørt om så barnslige og egoistiske voksne mennesker jeg!! Legger på røret når de ikke får d som de vil ... eller går hjem når ting ikke går dems vei... HAHHAHAHHA!!! Makan til tragisk oppførsel!!! Tror oppriktig jeg ikke har giddet å tatt kontakt med slike mennesker... Men kjempe bra at du og samboer kan le av d da:) Ingenting er bedre enn det:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Min svigermor er også rar. Igår komme hun med bursdagspresang til minstemann på 2 år: en ryggsekk fylt med snop og et karnevalskostyme i størrelse 3-4 år. Hun har ikke peiling det kvinnemenneske til tross for hun selv har 3 barn. Det er godt nok 38 år siden hun fikk sistemann, men men. Har hørte noen horrible historier (synes jeg) fra henne selv. Bl.a. lot hun mannen min stå i lekegrind til han var 2 1/2 år. "Åh, han var så snill" sier hun: "Når vi skulle på besøk/fest tok vi han bare med. Så sto han i lekegrinden til han ble trøtt og da sovnet han der"....... Hun får IKKE lov å passe mine barn.
Mininni Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Dette høres rimelig spesielt ut....glad jeg ikke er deg! Min svigermor ble imidlertid kjempefornærmet da jeg (gjennom mannen min) ga uttrykk for at jeg ikke synes det var naturlig å dele alle intime, medisinske detaljer med henne etter hver legetime - hun ringte meg og spurte og grov, og jeg synes det var innmari ubehagelig (har ikke et så nært forhold) - jeg ville ikke fortalt sånne ting til min egen mor engang... Hun ble skikkelig snurt. Men det får hun bare bli. Heldigvis går det over etter en stund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå