Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 At jeg er GRAVID!!!!! Tok en QR som viste svak strek igår. Tok en cb dig. i morges som sa gravid!!!! Føler ikke jeg kan stole på det og kommer til å kjøpe meg to tester til for å ta de neste dagene....Kan ikke tro at jeg er så heldig at det skulle gå på 3.pp. Jeg er så glad, men klarer ikke slippe jubelen totalt løs før det er gått en del uker.. Men tankene fyker:) Har lite symp. Litt stikking i magen, litt ømme pupper, ømt halebein. Det er vel det som er mest markant. Ellers litt smått her og der med litt andre sympt.men så lite at det kan være på grunn av andre ting. Denne mnd tempet jeg ikke, tok ikke el-tester og hadde masse på planen av aktiviteter som gjorde at jeg ikke tenkte så mye babylaging. Selv om det var i bakhodet hele tiden:) Vi dro på en helgetur rett før el for å kose oss og oppleve noe helt annet. Tror på d å reise bort og koble av vis en har mulighet for det. Følelsen av å stå der med testen i hånda kan ikke beskrives med ord. Og jeg kan ikke tro det er sant:) Håper dere alle følger etter på 1.tri snart:) Masse lykke til videre med prøvingen:) ************Tonnevis med babystøv:)***************************************** ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Så fantastisk!! Da fikk vi være sammen på 1. trim og oktoberforumet da! Gratulerer så mye!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 ååååååååååå gratulerer så mye elisabeth79:-) !!!!!!!!!!!!!!! Håperjeg kommer etter dere snart:-)
kei80 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 GRATULERER SÅ MYE!!glad på dine veiene!!kos deg masse med voksende mage
Truseprinsesse Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye med en liten spire i magen. Lykke til med svangerskapet. Kos deg med den voksende magen din.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk for lykke ønskningene:) Kommer nok til å henge her inne en del. Dere er en flott gjeng med jenter. Håper dere kommer snart etter:)
Clemencia Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye! Dette var vel fortjent :-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Åh dette var vell fortjent!!! Gratulerer sååå mye!!! Fulgt med deg etter den QR testen din!!! Så utrolig gøyt. Tror vi må ta den oppskriften din neste pp. Har selv ikm tirsdag men har niks tro på at det er noe så venter på tr!!! MASSE LYKKE TIL!!! Å suger til meg litt babystøv!!! Husk å dele alle erfaringer med oss!!!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2008 Takk, takk:) Jeg hadde heller ikke helt troa denne gang. Mye fordi jeg har prøvd ikke tenke så mye på det og fordi jeg har så lite sympt... men jammen meg var det noe der:) Det kommer når du minst venter det:) Lykke til videre:)
Dotten Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Så flott Gratulerer så massse og lykke til!!
monca*84*j12 Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 gratulerer så mye!!!!!!! *tar litt baby støv og håper jeg snart kan følge etter!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer! Håper spiren din sitter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå