turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hadde en pussig CB opplevelse i går, innbilte meg selv at det sikkert bare var skyggestreker, men testa med CB digital i dag...og jammen var den positiv!! Sender masse babystøv til alle her inne og håper på mangemangemange spirer i nærmeste fremtid.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Nei, så kjekt!!!!!!!!!!!!!! Da hadde vi det likt:) Testa pos idag igjen jeg og:) Ser deg på okt. klubben og 1.tri:) Håper spirene våre klorer seg fast:)
Venter på 3_de spire Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 GRATULERE SÅ MASSE BEGGE TO!!! Lykke til videre og kos dere masse med de snart voksende magene deres!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 åååå gratulerer turtlebug!!!!!!!!!!!!! :-) Hvor mange pp hadde dere?
Truseprinsesse Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye med en liten spire i magen. Lykke til med svangerskapet. Kos deg med den voksende magen din.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Masse tusen takk alle sammen! Har nettopp fortalt det til mamma, og hun ble superglad Vet det er tidlig, men vil at hun skal vite det uansett..selv om det ikke skulle gå bra også...men håper jo selvfølgelig at alt er fint Virker nesten for godt til å være sant dette. Slutta på pilla i januar, og nå sitter knøttet i magen liksom...helt utrolig! Prøvde ikke engang så veldig "aktivt" (ikke beregna eggløsning, ikke sex hver dag, bare når vi hadde lyst...osv) Så er m.a.o. første pp. Er usikker på når jeg hadde IKM, ettersom jeg jo ikke har hatt en eneste normal syklus etter pilleslutt, så var derfor jeg fant det best å teste på morgenen. Hadde beregnet IKM til å være i begynnelsen av denne uka engang, men som sagt var jeg jo ikke sikker Er litt trist å skulle "forlate" dere alle her inne på BliGravid forumet (så mange koselige folk!), men krysser fingre og tær for at dere kommer etter på 1.tri i løpet av kort tid!
kaos83 Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 grattis så koselig:) lykke til da, så er d jo bare å komme på besøk fra 1.tri, men vi hopper forhåpentligvis over til deg istedet en etter en på sikt;)
Dotten Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Så flott. Gratulerer så masse og lykke til
monca*84*j12 Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 gratulerer så veldig masse, det var morro!!! håper på og kunne slenge meg etter snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå