Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 min datter på 5 mnd får litt pupp oh mest mme.. men syns det lukter veldig stramt av urinen hennes,, bør jeg gi litt kokt vanni tillegg da?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hvis det er morgenurinen du tenker på, så er det helt normalt.
Gnisten Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Skift bleietype! Syntes også at gutten min hadde sterk urinlukt, men det bedret seg da jeg byttet bleietype fra libero til pampers...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 der sa du det.. jeg bruker litt begge deler,,når jeg tenker meg om så er det faktisk litt forskjell der,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå