Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Nå har gutten min vokst ut av baljen sin. Trenger en ny stoooooor, og kanskje litt lang også. Hvor får jeg kjøpt slikt? Har den største fra Obs! nå, men håper det finnes en som er enda større.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Takk for tips! Vet du hvor mange liter de tar?
Dronningen! Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Det er jeg ikke helt sikker på men det er god plass til Flisa oppi der og hun er godt over meteren.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Så på nettsiden til Jernia at de har jo baljer som tar 150l, og det er jo supert. Men har dere propp i baljen? Må jo være vanskelig å tømme ellers.
Dronningen! Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Den vi har er uten propp... Får trent armene ved tømming ja:o)
EnUndreneMor Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 kalles badekarr;) fåes kjøpt på div bad butikker.. prøv bademiljø.. hihi kan oxo fås kjøpt brukt.. prøv finn.no hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå