♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vi har disse på lista nå: Mira Emily Sandra Har ei jente fra før som heter Aurora. Hvilke liker dere best? Jeg liker litt spesielle navn, men det gjør ikke sambo. Disse navnene er vi enige om begge to.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Aurora er jo nydelig da;o). Ellers liker jeg også; Alexandra og Sunniva.
Jenny-penny Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Liker de to første, Sandra blir veeeeldig søtt for meg.
ღhælgelainnღ Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hvis jeg skal velge en av de tre, må det bli Emily. Bortsett fra disse må jeg nevne navnet Linnea som en stor favoritt hos meg. Hadde jeg fått ei jente til, ville jeg nok vurdert det navnet ganske sterkt.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Linnea er uaktuelt for sambo. Jeg liker det også godt :-)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Begge disse hadde jeg også på min liste, men de ble sensurert av sambo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå