Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Barnet mitt er snart 1 år og jeg ønsker å kjøpe en stol til han i bursdagsgave. Ikke sånn høy stol alla tripp trapp, men en stol i stuen. Har noen noe tips om hvor jeg finner en fin sånn stol?
pandabjørn Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg har kjøpt min på jysk en liten stoff stol
Gjest -lilly- Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Har kjøpt stol til begge mine på Bohus
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 1-åringen min får en liten Ole Brumm-stol kjøpt på Malurten.no. De lager akkurat det du vil ha med hilsen og navn, og stolen er et minne for livet :-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Prinsen vår fikk en skinnstol m/skammel av bestefaren sin til jul. Den var kjøpt på Skeidar. Veldig fin,og god å sitte i.. hehe:D
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jenta vår har stoler nok tror jeg... Kjøpte stil fra Ikea for bursdagspenger. Til jul fikk hun prinsessestol (klappstol) av besteforeldrene, kjøpt på campingbutikk. Og hun fikk recliner i julegave av onklene og tantene sine, kjøpt på bohus.
@nemone Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Har en stol fra Jysk i skumgummi som er helt genial. Velter ikke (dvs velter den så "siger" den sammen slik at fallet ikke blir så stort). Veldig populær her iallfall. Og så kostet den ikke mer enn 98 kroner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå