Gå til innhold

Noen som har litt søvn til overs? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tar jeg gjerne i mot.. Både til meg og lillegullet.. ;) Han er nå straks 6 uker, og jeg lurer litt på når han skal sove mer enn 2 t sammenhengene..

For nå er jeg SLITEN!! Jeg ammer og gir tilegg, så i går kveld fikk han 150 mme (tenkte at DA sover han hvertfall, var god og mett når han sovnet)

Men neida, etter ganske nøyaktig to timer våkner han og skal ha mer mat. Noen som har noen gode råd, eller er dette bare noe som går seg til? Skulle så gjerne hatt litt overskudd til eldste tøtto og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja det er så slitsomt, så vidt man rekke å sovne selv før det er ny runde. Siden han våknet like fort etter mme så har han vel bare et stort matbehov enda. Det skal jo ligge lenger i magen. Det går seg til, tenker noen få uker til så slenger det innom et par bedre netter. Jeg gir kun tillegg og vesla er 3 mnd. Vi har fortsatt slike netter, ikke hver natt , men ganske ofte. Hun er rett og slett småspist og liker å spise ofte. Har vel aldri fått i henne så mye som 150 ml på et måltid.

Hold ut ;o)

Skrevet

Heheh har vel ikke noe annet valg enn å holde ut nei ;) Men tusen takk for at du svarte :)

Skrevet

Vi hadde også en slik periode. Man blir helt utslitt av det.

Kunne ikke pappaen ha gitt han litt mat da, mens du lå og sov med ørepropper...? Ett eller to måltider iallefall, så får du 4-6 timers sammenhengende søvn :)

Skrevet

joo, han kan jo sikkert det, men han jobber og i helgene er han kjempe sliten, stakkar :P (ironi) Jeg skulle gjerne gått tilbake igjen i jobb jeg så kan han få se hvor lett det er å gå hjemme med lille gullet :o) Og jeg synes det er unødvendig av meg å måtte spørre om han kan ta sin egen sønn. Er ikke det en selvfølge å hjelpe til? Men dette er en helt annen sak :P

Jeg bare håper at alt går seg til om en liten stund, ellers tar jeg husmor ferie :o)

Skrevet

Uff, ja stakkars mannen er sliten i helgene.... "oppgitt"

Akkurat som ikke du har jobben hver natt og på dagtid, så noen her jobber jo mer enn dobble skift!

Vi har ordnet det sånn at mannen tar en natt i helgen og tar henne på morgenen både lørdag og søndag. Da får jeg sovet ut og han synes det er koselig å ha henne på morgenen, da er hun jo så blid og opplagt.

Synd hvis man må be dem gjøre noe med sin egen baby, men dessverre er mange menn sånn inntil de blir litt større.

Klarer du å sove noe på dagtid da? Har du nr. 2 i barnehage?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...