Hikken Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 I følge menstermin er jeg 18 fullgåtte uker. Tidlig UL flyttet meg en uke tilbake, 17 uker. I går var jeg på ordinær UL og ble flyttet enda tre uker tilbake, bladde litt i kalenderen min og fant ut at jeg må ha blitt gravid samme uken som jeg testa positivt. Imponerende, eller hva? Flott. Skulle få ny UL i løpet av to uker, men neste ledige time er om en laang måned..!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hehe de e jo bra du får vite de så tidli. min mor stakkar fikk ikke noen til å høre på hu at hu va gravid før i 3 måned for 22år siden pga hu fikk ikke hcg nivåe opp... men hu har 4 barn nå å alle har hendt de samme med.
Hikken Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Med mindre jordmora ombestemmer seg neste gang kommer jeg vel aldri ut av 2. trimester...
Mammahjertet Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hehe, godt vi er flere. Jeg har vært på fire ultralyder nå pga av det der, og jordmødrene nekter å endre termin selv om jeg har testet positivt nesten samtidig som befruktning ifølge UL termin, og hørt hjertelyden i uke 7 med doppler apparat...... Ikke veldig sannsynlig... Legen min nekter å forholde seg til UL termin pga av dette og forholder seg til menstermin.... ikke så lett å forholde seg til for meg men.... Sist gang stemte mens- tidligultralyd- og ordinær UL termin med hverandre og da ble jeg satt igang så jeg fødte 18 dager over termin. Ligger til familien at fødsel ikke starter av seg selv, så det er litt krise dette..... Vel vel, jeg er ikke stresset før etter menstermin, men da er jeg IKKE forståelsesfull det er helt sikkert! Har fått tilbud om UL hver 4. uke for at jeg skal føle meg trygg, men det er jo ikke nå jeg er stresset...
Hikken Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Har bestemt meg for å ikke høre på henne denne gangen, se om hun sier noe nytt neste gang. Hun ville ikke sette termin i går, siden jeg ikke var kommet så langt som jeg burde. (ble jo gravid i forrige uke..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå